10x

10:05

Nu am castigat, dar vreau sa multumesc tuturor celor care m-au votat :P Pentru mine inseamna mult mai mult sa vad ca am primit atat de multe complimente de la persoane total straine mie:P Eu stiu ca sunt o invingatoare oricum ;))


Schimband subiectul, in 21iulie am admiterea pt Facultatea de medicina...asadar,voi intarzia cu postarile deoarece ma megaaaa stresez cu invatatul\tocitul,iar outfiturile mele sunt foarte "casnice". Nimic interesant :)) Promit sa revin cu muuuuuuuuuuuuuuulte postari daca rezultatele examenului vor fi pozitive :D Pana atunci...kisses and hugs, my girls ! :*

You Might Also Like

4 comments

  1. multa bafta la admitere!!! abia astept sa te intorci cu postari noi! tin pumnii!

    ReplyDelete
  2. pikchiu7/15/2010

    hei. bafta multa. baftoi :)

    ReplyDelete
  3. Buna, Bubulino. Mi-a placut enorm blogul tau, si te-am luat la mine in blogroll. Sper ca vei face acelasi lucru, te astept cu o vizita pe la mine:) Te pup

    ReplyDelete
  4. Anonymous7/18/2010

    hei wufulina :) merci mult ca ai participat la concurs, asa am avut ocazia sa iti descopar blogul, intru zilnic pe el ;)) mult succes la admitere!!!!!!!! asteptam outfit-uri cu halat alb :p

    ReplyDelete